Den 14: Tissamaharama podruhé

↑ Zpět na výpis

→ Den 15: Dubai

V 10 hodin platíme za ubytování a pokračujeme do města na autobus. Ten se už chystá odjet, tak na něj mávám. Autobus nás vezme, ale nemáme si kam sednout. Po dvaceti minutách mě přepadává slabost, a tak nechtěně s omluvou vykopávám jednoho místního z lavice a zaujímám jeho místo. Polévá mě smrtelný pot a točí se mi hlava. Autobus sebou háže, hudba burácí, horký vzduch všude okolo a cesta se zdá být nekonečná. Snažím se pořád pít, ale sotva dokážu udržet láhev s vodou v ruce. Zakláním si hlavu a zavírám oči, doufaje že to dobře dopadne a nebude mě muset Blanka s oběma batohy někde křísit. Kousek před Tissou přicházím k sobě.

Yatala Wehera, Tissamaharama

Vystupujeme na známém nádraží a jdeme rovnou do ubytování. Poslední noc na Srí Lance strávíme ve Vile Champagne. Po 4* luxusu tak dnes budeme spát v nejlevnějším ubytování za 7 dolarů a to i s klimatizací, které nám zajistí transfer na letiště Matalla za stejnou cenu jako náš první pan domácí, kterého jsme sice kontaktovali, ale reagoval pro nás pozdě, až druhý den. V recenzích jsme četli, že se vila běžně nedá najít a musí se projít skrz hotel před ní, a tak jdeme přímo za nosem. Místo nacházíme hned, bez bloudění, což je vzhledem k mému apatickému stavu dobře. Pokoj je průměrný, ale rozhodně ne špatný. Relativně čistý, teplá voda teče, a přestože nám chybí ovládání klimatizace, vynahradí nám jej infraport na mobilu.

Jezero Tissa

Odpoledne se tak jdeme naposledy projít okolo dvou menších dágob u příjezdu do města a také na hráz zdejšího rybníka, která občas slouží i ke koupání. Osobně bych se ale bál, že mě tam něco pokouše, třeba krokodýl. Poté ještě nakoupíme v našem známém Cargillu a sousední pekárně a jdeme spát. Zítra nás čeká brzké vstávání a přesun do Dubaje.