Den 13: První koupání

↑ Zpět na výpis

→ Den 14: Tissamaharama podruhé

Dnes dopoledne nabíráme síly a plánujeme, jestli se přesunout na poslední den do Hambantoty, kde nic není, do Tissamaharamy, kde jsme byli první den a nebo zůstat v Tangalle, kde už nic nového neobjevíme, ale zase bychom se nemuseli kodrcat 2 hodiny v horku autobusem. Nakonec vyhrává přesun do Tissy, jelikož je nejblíž letišti, takže nebudeme muset vstávat v zabijáckou noční hodinu. Navíc jsou v Tisse místa, kolem kterých jsme jen projeli a taky je zde více obchodů. Vždyť nemáme kromě čaje zatím žádný suvenýr!

Nová vyhlídka v Tangalle, vstup zdarma

Po poledni vyrážíme do města, chceme se podívat na západní stranu Tangalle, jaké jsou pláže a vlny tam. V totálním horku se plížíme skrz rozpálené město a potkáváme očividně novou budou sloužící jako rozhledna. Vidíme, že vlny jsou všude a pláže jsou ještě daleko od nás, tak jdeme zpět a cestou nakoupíme v Cargill’s. Hlavně jídlo a kosmetiku, která je výrazně levnější než u nás, a samozřejmě čaj.

Před autobusovém nádraží v Tangalle

Cestou zpět je oceán trochu klidnější, a tak se odvážím do vody. Super, přesně tohle tomu chybělo! Pokračujeme na hotel a společnost nám dělají dva toulaví psi, kteří po sobě skáčou a zatímco se dobře baví, my jsme z nich trochu nervózní. Nikde samozřejmě není ani noha, která by nám v případě potíží mohla pomoct.

Pláž Medaketiya

Před západem slunce se ještě chceme podívat na místní trhy, je ale poya a tak je všechno zavřené. Jdeme proto na hotel na večeři. Dostáváme krevetovou polévku, Blanka kuřecí, které vypadá ještě lépe než moje včerejší porce a já mám dnes večer vepřové. Zítra nás čeká poslední přesun autobusem do Tissy.